عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

قفل کابینتی باشگاه

این قفلها که مجهز به تکنولوژی کارت بدون تماس RFID می باشند، جهت نصب روی کمدهای باشگاهی، کابینت و کمدهای استخر و سونا طراحی شده اند. عملکرد این قفلها با استفاده از باتری، باعث سهولت نصب و عدم نیاز به سیم کشی می شود.

با توجه به دامنه کاربری این قفل الکترونیکی، تگهای مورد استفاده به شکلهای مختلف جاسوییچی، مچ بند، کارت و ... قابل ارائه می باشد. با استفاده از تگ یا کارت مدیریتی این قفلها، امکان تعریف یا اضافه نمودن کارتهای جدید یا کارتهای موجود در اختیار شما قرار داده شده است.

اگر شما مدیر یک مجموعه ورزشی یا استخر هستید حتما با چالش های سخت افزاری مختلفی مواجه اید. مراجعه کنندگان به باشگاه یا مجموعه ورزشی شما به ابزار هایی نیاز دارند که آن ها را با خود به باشگاه می آورند و برای نگهداری از آن ها نیاز به فضایی امن و در عین حال کاربردی دارند. در تمامی مجموعه هایی ورزشی می توانید کمد های کوچک انفرادی را مشاهده کنید که برای قرارگیری کیف و ساک دستی افراد استفاده می شود.

یکی از مسائل ورزشکاران کلید قفل کمد خود است که در هنگام ورزش کردن یا ورود به استخر به جایی امن برای نگهداری آن نیاز دارند. قفل کابینتی باشگاهی یا استخری یک قفل دیجیتالی است که در راستای پیشرفت تکنولوژی طراحی و ساخته شده است.

این قفل استخری الکترونیکی بوده و کلید آن ها چیزی شبیه به یک دستبند یا مچ بند است. این دستبند ها ضدآب هستند و کاربر می تواند بندِ کشیِ آن را به مچ خود ببندد و وارد آب شود، کارکرد این کلید الکترونیکی در آب با هیچ اختلالی مواجه نخواهد شد. با نزدیک کردن مچ بند به قفل کمد و شناسایی آن، قفل باز خواهد شد. کارکرد قفل دیجیتال کابینتی با باتری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد