عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

نصب قفل الکترونیکی

معمولا زمانی که افراد به شهر یا کشور دیگری برای مسافرت می‌روند و در هتل اقامت  می‌کنند، معمولا تمام وسائل ارزشمندی که به همراه دارند را در اتاق قرار می‌دهند و در صورت سرقت وسائل ارزشمندشان در شهر دیگر با دردسر‌های زیادی مواجه خواهند شد به همین دلیل استفاده از قفل کارتی برای هتل‌داران بسیار حائز اهمیت است.

در هتل‌ها انواع مختلفی از قفل الکترونیکی استفاده می‌شوند که امنیت فوق‌العاده بالایی دارند و می‌توان با توجه به نحوه دسترسی در هر یک از آن‌ها به امنیت بالایی دست یافت.

استفاده از این قفل‌ها که امنیت بالایی هم دارند باعث می‌شود که مسافران احساس آرامش و رضایت خاطر از حضورشان در هتل داشته باشند.

قیمت و کیفیت قفل‌ها از بارزترین نکات قابل توجه در خرید  قفل کارتی است چرا که باید برای حفظ امنیت مالی و جانی مسافران وبه طبع آن حفظ آبروی هتل، قفل‌هایی را خریداری کرد که دارای بالاترین امنیت باشند و قیمت آن‌ها نیز مناسب باشد.

شرکت یوکا، فعال در زمینه عرضه انواع قفل‌ها با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت یوکا به آدرس yucca.ir مراجعه کنند.

پمپ گریز از مرکز

 (به انگلیسی: Centrifugal pump) سازوکار پمپ گریز پمپیران از مرکز براساس نیروی گریز از مرکز است بدین صورت که مایع به مرکز پمپ و پای پره‌های پروانه وارد می‌شود. (در اثر کاهش فشار در این ناحیه) پروانه توسط الکتروموتور با سرعت بالا دوران می‌کند و مایع قرارگرفته در بین پره‌های پروانه همراه با آن به دوران در می‌آید لذا انرژی جنبشی آن افزایش می‌یابد و در اثر نیروی گریز از مرکز به طرف خارج پرتاب می‌شود و پوسته پمپ را پر از سیال می‌کند. در نهایت انرژی جنبشی مایع به دلیل طراحی خاص مجرای خروجی پمپ به انرژی پتانسیل فشار تبدیل می‌گردد.

تصویری از یک پمپ سانتریفیوژ (گریز از مرکز)

برای افزایش فشار مایعات استفاده می‌شود. این پمپ ممکن است، یک یا چند طبقه، تک‌مکشه، محفظه با برش شعاعی، مخصوص نصب عمودی. در مواردی بسته به تعداد طبقات و اندازه موتور می‌تواند به صورت افقی یا مایل نیز نصب شود. پروانه‌ها به صورت جریان شعاعی یا مختلط بوده و قابل تراش می‌باشند. محفظه طبقات پمپ‌های جریان شعاعی توسط بست طبقات و محفظه طبقات پمپ‌های جریان مختلط توسط پیچ‌های دو سر به یکدیگر متصل می‌شوند. محفظه مکش بین موتور و پمپ توسط صافی مکش پمپ را در مقابل ذرات درون آب محافظت می‌کند. این نوع پمپ‌ها معمولاً دارای سوپاپ یکطرفه می‌باشند.

ماده اولیه تولید فولاد چیست؟



ماده اولیه تولید فولاد، سنگ های معدنی آهن دار می باشد که پس از خرد شدن و طی فرایندهای خاصی ناخالصی های فلزی از آن جدا می شود. سپس در فرایند گندله سازی، سنگ آهن به شکل گلوله ای در آمده و پس از پخته شدن محصولی به نام گندله را تولید می نماید. گندله تولیدی در فرایند احیا مستقیم طی واکنش با کربن، آهن خالص را تولید می نماید. چون گندله اکسیژن خود را در این فرایند از دست می دهد ترکیب حاصله حالتی تخلخلی مانند اسفنج دارد. به همین لحاظ آن را آهن اسفنجی می نمایند. آهن اسفنجی در مخازن مخصوصی انباشت و نگهداری می شود تا به تدریج به عنوان ماده اولیه تولید فولاد در مراحل بعدی به کار گرفته می شود. که در قیمت محصولات تولید شده مانند قیمت ورق گالوانیزه تاثیر دارد.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال

قرن هاست که انسان ها از کلید برای باز و بسته نمودن قفل درب خود استفاده می نمایند. مصریان باستان اولین افرادی بودند که از قفل و کلید برای محافظت از درب ورودی ساختمان های خود استفاده می کردند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، قفل های معمولی و قدیمی جای خود را به سایر انواع قفل ها داده اند. قفل دیجیتال یکی از این نوع قفل ها می باشد که توسط رمز، کارت و یا اثر انگشت می توان درب را باز نمود و نیازی به استفاده از کلیدهای پردردسر نمی باشد.


قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترومکانیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود.


دلایل انتخاب قفل دیجیتال

به دلایل ویژگی های منحصر به فرد فنی و امنیتی قفل دیجیتال ، افراد زیادی در سراسر جهان از این نوع قفل استفاده می نمایند. از ویژگی های مهم این نوع قفل می توان به موارد زیر اشاره نمود:


– امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند. از جمله آن می توان به قفل دیجیتال اشاره نمود که توسط رمز، کارت و اثر انگشت، بدون کلید، می توان درب را باز نمود. هک نمودن پنل های دسترسی این نوع قفل ها بسیار دشوار بوده و دسترسی به ان را برای سارقان تقریبا غیر ممکن می نماید. وجود سیستم های امنیتی رمزدهی مانند تابع خیالی، سیستم بیومتریک و تشخیص بافت زنده و نیز حذف بسیار آسان کارت های گم شده باعث افزایش امنیت این نوع قفل ها می باشد.


– آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود. همچنین در صورت اعمال نیروی غیرمجاز به درب یا قفل، آلارم هشدار آن به صدا در آمده و به شما یا اطرافیان هشدار می دهد. همچنین با اتصال به گوشی هوشمند می توان ورود و خروج افراد مختلف را ثبت و کنترل نمود. بسیاری از مشکلات و دردسرهای قفل های مکانیکی و قدیمی با نصب قفل دیجیتال از بین رفته و امنیت و آسایش را برای کاربران به ارمغان می آورد.


– متصل شدن به خانه هوشمند

قفل iهوشمند را به راحتی می توان توسط پروتکل های هوشمند مانند ZigBee و ZWave و نیز ماژول های خانه هوشمند وارد سیستم های هوشمندسازی نموده و آن را به سایر وسایل الکترونیکی متصل نمود. به این ترتیب با معرفی کدهای دستوری به قفل دیجیتال و ارسال آن به سایر وسایل خانه هوشمند می توان جهت کنترل خانه در بسیاری از موارد استفاده نمود. به عنوان مثال می توان طوری برنامه ریزی نمود که پس از بسته شدن درب و ارسال کد دستوری از قفل دیجیتال به سیستم برق رسانی خانه هوشمند، وسایل الکترونیکی مد نظر را موقتا از مدار خارج و آن ها را خاموش نمایند.


سبک سازی ساختمان با استفاده از پانل های گچی

همانطور که میدانید، محصولاتی مانند: تایل گچی، گچبرگ و کناف از متریال های سبک است که در مقایسه با سایر سازه ها باعث افزایش مقاومت سازه میشود.

استفاده از این متریال ها باعث میشود که عمر مفید بنا به اندازه خیلی زیادی افزایش پیدا کند. البته استفاده از متریال های با کیفیت و درجه یک مانند کناف یا پانل باتیس هم نقش مهمی در این کار دارد.

شرکت هایی مانند شرکت کناف و یا باتیس از شرکت های معتبری هستند که طراحان دکوراسیون و معماران از محصولات آنها به دلیل کیفیت بالا، و ظاهر زیبایی که دارند استفاده میکنند، استفاده از این محصولات علاوه بر ظاهر زیبایی که به ساختمان شما خواهد بخشید، باعث افزایش ایمنی آن در برابر آتش سوزی، زلزله و رطوبت نیز خواهد شد. برای خرید این متریال ها به صفحه محصولات مراجعه نمایید.