عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

آموزش نکات جوجه کشی

البته اگر از دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی هاواباتور استفاده می کنید ، نیازی به کنترل دما و رطوبت لازم نیست ، زیرا دستگاه های ساخته شده توسط گروه اسکندریه مجهز به سنسورهای بسیار حساسی هستند ، کشور سازنده این هوشمندها سنسورها در سوئیس. و تا زمانی که از این دستگاه ها استفاده می کنید ، در تولید کننده کالیبره می شوند. دقت بالا در تنظیم دما و رطوبت از مزایای مهم این سنسورها است که حتی در ساخت تجهیزات نظامی و پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ساخته شده برای استفاده


پدهای سلولزی می توانند تا ده برابر بیشتر آب جذب کنند. همچنین ، با استفاده از فناوری اولتراسونیک ، مولکول های آب توسط امواج صوتی جدا شده و مه ایجاد می کنند تا رطوبت لازم برای تخمهای بارور شده فراهم شود.


آب مورد نیاز برای تولید رطوبت نباید حاوی رسوب یا آلودگی باشد. قبل از اتصال پمپ به منابع تأمین آب ، سعی کنید آن را ضد عفونی کرده و سختی و رسوب آن را تا حد امکان توسط دستگاه های تصفیه آب از بین ببرید ، زیرا در صورت بروز هر نوع آلودگی ، سیستم های رطوبت زدایی آن را به تخمها می دهند. آنها انتقال می یابند و وجود سختی و املاح در آب با گذشت زمان در داخل لوله های تامین کننده رطوبت رسوب می کند و از رسیدن آب به لنت های سلولزی جلوگیری می کند.


اگر احتمال قطع شدن برق منطقه ای که ماشین جوجه کشی را قرار داده اید وجود دارد ، حتماً منبع تولید برق را در نظر بگیرید. دستگاه های جوجه کشی کاملاً اتوماتیک به دلیل عایق بندی کامل از اتلاف گرما در داخل واحد جلوگیری می کنند ، اما اگر دستگاه جوجه کشی مورد استفاده شما دارای بدنه فلزی و عایق ضعیف است و منبع انرژی ندارید ، برق صدمه ای جبران ناپذیر به شما وارد نمی کند.


بدنه کلیه دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک گروه صنعتی هاواباتور از پلاستوفوم فشرده PC ساخته شده است که در نوع خود بهترین عایق ضد باکتری ، حرارتی و برودتی است و قادر است 70٪ از انرژی را حتی قابل شستشو و تعویض کاهش دهد. همچنین میزان هرگونه خطر احتمالی در دستگاههای تولید شده توسط گروه اسکندری به شرط مساعد بودن سایر شرایط لازم به صفر رسیده است.


قبل از انتقال تخمک های بارور شده به دستگاه ، ست و شانه ها را ضد عفونی کنید و شروع به چیدن تخم های داخل شانه ها به آرامی و با احتیاط کنید. فراموش نکنید که در تمام روزهای تنظیم دستگاه جوجه کشی سرپیچی کنید. و مطمئن باشید آنها کار کردند.

کدام استخر ارزان است؟

استخر وینیل از فایبرگلاس خام ساخته شده است. ما با دقت و مهارت چندین لایه فایبرگلاس را بهم متصل کرده و استخرهایی را به هر شکل و نوعی که می خواهید درست می کنیم. قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته معمولاً مناسب است و اگر استخر ارزان قیمت می خواهید ، می توانید به این نوع فکر کنید.
استخرهای وینیل تقریباً مشابه فایبرگلاس هستند اما تفاوت هایی نیز با هم دارند. آنها خیلی گران نیستند ، اما هنوز در ایران طرفداران بسیار کمی دارند.
سرانجام ، استخر بتنی یکی از انواع استخرهای متداول در ایران است ، هزینه ساخت استخر ها زیاد است.
گزینه های سفارشی
استخرهای شنای مدرن با نوآوری های جالب و ویژگی های دیدنی طراحی شده اند. این استخرها بیشتر سبک های لوکس و مجللی دارند. و امکاناتی مانند آبشارها ، چشمه ها ، فواره ها ، سرسره ها و ... جای داده اند در این استخرها می توان هر چیزی را با سلیقه صاحبان آن هماهنگ یا اضافه کرد. البته اگر به دنبال استخر ارزان قیمت هستید ، نمی توانید روی این نوع استخر حساب کنید. اما اگر می توانید و شرایط مالی خوبی دارید ، در ساخت چنین استخری دریغ نکنید.
هوشمند سازی استخر
مهم نیست که چه استخری می خواهید بسازید ، چه یک استخر ارزان باشد یا یک استخر لوکس چند صد میلیونی ، تمام قسمت های استخر را می توان هوشمند کرد و به راحتی می توانید در آن استحمام کنید. هوش در قیمت استخر نیز موثر است و ما باید در تخمین هزینه نهایی ساخت استخر این فاکتور را در نظر بگیریم.